Aan alle leden van CV de Meerpoel,

Hierbij nodigen wij je uit voor de algemene ledenvergadering die gehouden wordt op maandag 13 september om 20.30 uur in Hotel Centraal.

Corona maatregelen

Vanwege de corona maatregelen is het aanmelden voor de algemene ledenvergadering verplicht. Op deze manier hebben we verplichte registratie voor aanvang ondervangen. Je kunt je aanmelden (voor vrijdag 10 september) door een mail te sturen naar secretariaat@cvdemeerpoel.nl graag verzoeken wij je om in de mail je naam, telefoonnummer en mailadres te benoemen. Wij zullen deze gegevens delen met Hotel Centraal i.v.m. de corona maatregelen die momenteel gelden.

1. Opening

2. Mededelingen/ ingekomen stukken

a. Nieuwe insteek adjudant

3. Verslag vorige vergadering (14-09-2020).

In verband met de corona maatregelen zal de notulen op de avond zelf niet ter inzage liggen. Het is uiteraard wel mogelijk deze notulen per email te ontvangen. Indien je dit wenst, stuur dan een mail naar secretariaat@cvdemeerpoel.nl

4. Bestuursverkiezing:

• Aftredend en herkiesbaar: Renske Henderikx (secretaris)
    Kandidaatstellingen kunnen tot aanvang van deze vergadering schriftelijk worden ingediend, voorzien van 10 handtekeningen van leden van CV de              Meerpoel volgens art. 12 lid 3 van de statuten van CV de Meerpoel.
  •  Aftredend en niet herkiesbaar: Peter Maas (adjudant)

5. Afscheid ex-bestuursleden (Peter Maas)

6. Penningmeester

• Jaarverslag penningmeester 2020-2021
  • Verslag kascontrolecommissie 2020-2021 – benoeming 2021-2022
  • Toelichting begroting 2021-2022

7. Agenda seizoen 2021-2022

8. Nieuws vanuit de commissies

9. Terugblik seizoen 2020-2021

11. Sluiting

Wij hopen jullie allemaal te zien op deze vergadering.

Met Carnavalistische groet,

Namens het bestuur